معرفی بهترین کرم پودر

ParsDLE
0
  • 2

کرم پودرها تاثیر خیلی زیادی روی میکاپ ما، کیفیت و زیبایی اون دارند. این که چه محصولی رو انتخاب و استفاده کنیم، بستگی به نوعِ پوستمون و میزان کاوری که  میخوایم، داره. و در کل باید حواسمون به ترکیبات و ویژگی های کرم پودرها باشه، برای اینکه با بهترین کرم پودرها و مزایای اونها آشنا بشین، اینجا ۳ تا از بهترین کرم پودرهایی که در عین زیبایی روی پوست، آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند رو معرفی می‌کنیم:


استی لادر:

کرم پودر استی لادر

استی لادر در سال 1997 تولید شد و از همون موقع تا حالا یکی از بهترین کرم پودرها هست. این محصول بیشتر برای کسانی که پوست چرب و مختلطی دارند، مناسبه. ویژگی های کرم پودر استی لادر:
۲۴ ساعته، کارو بالا، فوق العاده سبک روی پوست، بدون مواد مضر مثل الکل، کنترل کننده چربی پوست، دارای تاییدیه از متخصص پوست.
این محصول، کاملا مات روی پوست قرار میگیره و تمام عیوب پوست رو کاور میکنه بدون اینکه روی پوست حس سنگینی ایجاد کنه و یا ظاهر طبیعی اون رو از بین ببره.


مک:

کرم پودر مک

از معروف ترین کرم پودرهاست. این محصول رو انواع پوست میتونن استفاده کنند، به هیچ عنوان به پوست آسیب وارد نمیکنه و در طول روز داخل منافذ و خطوط فرو نمیره. ویژگی های کرم پودر مک:
24 ساعته، سبک، کاور قابل ساخت، آبرسانِ پوست، کنترل کننده چربی، مات با تکسچری مایع.
مک کاملا مات و یکدست روی پوستتون میمونه بدون اینکه رنگش اکسید (تیره) بشه و یا بخواد میکاپتون رو ماسیده و کیکی نشون بده.


نارس لانگ ویر:

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس، آخرین معرفی برای بهترین کرم پودر هست. این کرم پودر برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارند مناسبه. پوست رو آبرسانی و مرطوب میکنه و اجازه نمیده که میکاپ خشک بنظر برسه. ویژگی های کرم پودر نارس:
16 ساعته، کاور بالا، طبیعی و درخشان روی پوست، بدون ایجاد ظاهری کیکی ضد رطوبت و تعریق.
نارس پوست رو کاور میکنه ولی ظاهری ماته مات به اون نمیده وحالتی درخشان و طبیعی روی پوست میزاره.


اگر دوست دارین که با محصولاتِ آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین، اگر هم نیاز به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشید.

سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین