۲۵% تخفیف  ( آخر هفته )   کد تخفیف: راهنمای استفاده

تجربه اقامتی متفاوت در هتل استقلال تهران

ParsDLE
0
  • 4

شهر تهران علاوه بر اینکه بعنوان پایتخت ایران، قطب تجاری و اداری کشور است و خیلی از افراد برای انجام امور اداری و کاری­­شان، نیاز دارند گاهی به این شهر سفر کنند، جاذبه­‌های گردشگری مختلفی نیز در خود دارد که مسافران این شهر می­توانند برای بازدید از آنها، برنامه­‌ریزی کنند. جاذبه­‌هایی مانند کاخ سعدآباد و نیاوران و گلستان، برج میلاد و میدان آزادی، موزه زمان، بازار تجریش، پارک­های بزرگ غرب تهران و کلی جاذبه تفریحی و گردشگری دیگر. حال ما در این مقاله می­خواهیم یکی از بهترین هتل­های تهران که می­توانید اقامت متفاوتی را در آن تجربه کنید به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید با رزرو  هتل تهران  با بهترین قیمت، به این شهر سفر کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو هتل استقلال تهران

درباره هتل استقلال

یکی از قدیمی­ترین و معروف­ترین هتل­های شهر تهران، هتل پارسیان استقلال می­باشد. این هتل که پیش از انقلاب به نام هتل هیلتون معروف بود، در سال ۱۳۴۱ ساخته شد و در سال ۱۳۵۱ برج دیگری به آن اضافه شد. در حال حاضر، هتل پارسیان استقلال تهران که بزرگترین هتل ۵ ستاره پایتخت نیز می­باشد، در دو برج ۱۵ طبقه، ۵۵۲ اتاق و سوئیت در مجموع دارد. این هتل چشم­انداز بی­نظیری به کوه­های شمالی تهران دارد. هتل استقلال که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر تهران ساخته شده، امکانات تفریحی مختلفی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و زمین تنیس دارد. این هتل سه رستوران نیز دارد، رستوران رز، رستوران سنتی خاتون و رستوران فصلی سرسبز که می­توانید برای ناهار و شام روی این رستوران­ها و منوی متنوع­شان حساب کنید.

دسترسی هتل

اگر با هواپیما به شهر تهران سفر کردید، از فرودگاه مهرآباد تا هتل حدود ۲۰ کیلومتر راه است که اگر در ساعت خلوتی بخواهید از فرودگاه به سمت هتل حرکت کنید، بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان را باید طی کنید. اگر خواستید گردشی در شمال شهر تهران داشته باشید، می­توانید ظرف ۲۰ دقیقه خود را با تاکسی به میدان تجریش برسانید. از آنجا می­توانید هم از بازار تجریش دیدن کنید، هم از کاخ سعدآباد و باغ فردوس. از میدان تجریش نیز می­توانید به سمت میدان نیاوران بروید و کاخ نیاوران را نیز ببینید. پارک ملت در نزدیکی هتل استقلال قرار دارد و از هتل تا پارک حدود نیم ساعت پیاده­روی هست. اگر هم دوست داشتید سری به برج میلاد بزنید و تهران را از ارتفاع بالا ببینید، حدود ۳۰ دقیقه با اتومبیل باید طی کنید.

رزرو هتل استقلال تهران

هر وقت که قصد داشتید به شهر تهران سفر کنید و برای اقامت در این شهر، خواستید در یکی از هتل­های تهران اتاقی رزرو کنید، می­توانید از طریق سایت اسنپ تریپ با  رزرو آنلاین هتل  در تهران و پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، سفر خود را به این شهر آغاز کنید. برای رزرو  هتل استقلال تهران  در اسنپ تریپ، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام این هتل را در قسمت مربوط به هتل جستجو کرده و تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن را تعیین کنید. اسنپ تریپ قیمت اتاق­های مختلف این هتل را به شما نمایش می­دهد و می­توانید با مقایسه امکانات مختلف مربوط به هر اتاق و تعداد مسافران، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید و هزینه آن را پرداخت نمایید تا رزروتان قطعی و نهایی شود.

سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین