۲۵% تخفیف   ( سال نو مبارک سال نو مبارک )     کد تخفیف: راهنمای استفاده

در بندرعباس کجاها را بگردیم؟!

ParsDLE
0
  • 4

بندرعباس بعنوان مرکز استان هرمزگان، یکی از دیدنی‌­ترین شهرهای جنوبی ایران است که همیشه مورد توجه گردشگران داخلی بوده است. این شهر جاذبه­‌های زیادی دارد، اما ما در این مقاله قصد داریم تنها تعدادی از این جاذبه‌های تاریخی و طبیعی را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما به این بندر سفر کنید، برنامه خود را برای بازدید از این دیدنی­ها تنظیم کرده و آنها را از دست ندهید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در بندرعباس کجاها را بگردیم؟!

معبد هندوها

از متفاوت­ترین دیدنی­های بندرعباس که قدمت آن به بیشتر از ۱۰۰ سال پیش باز می­گردد، معبد هندوها این شهر می­باشد. همانطور که احتمالا از اسم این جاذبه­ دیدنی حدس زده باشید، این معبد در گذشته­های دور، محلی برای عبادت و مراسم مذهبی هندوهای ساکن بندرعباس بوده است. هندی­ها در آن زمان در این بندر به تجارت مشغول بودند و به همین دلیل این معبد را در بلوار امام خمینی این شهر ساختند تا هندوها بتوانند به راحتی در این مکان، عبادت کنند. جالب است بدانید که این معبد از لاشه سنگ، ساروج، ملات گل و سنگ­های مرجانی ساخته شده است.

چشمه آب گرم گنو

یکی از جذاب­ترین جاذبه­های دیدنی طبیعت اطراف بندرعباس، چشمه آب گرم گنو است. این چشمه که داخل خود شهر نیست و حدود سی و پنج کیلومتر از مرکز شهر بندرعباس فاصله دارد، در منطقه کوه گنو قرار گرفته و امکانات مختلف تفریحی را نیز در اطراف خودش برای گردشگرانی که به این منطقه می­روند، فراهم آورده است. نکته جالب درباره این چشمه این است که دو استخر جداگانه برای مردان و زنان در منطقه آب گرم وجود دارد و اگر تمایل داشتید بصورت خانوادگی به این منطقه بروید، همگی می­توانید از این چشمه آب گرم متفاوت لذت ببرید.

غار خرسین

اگر علاقمند به غارگردی باشید، بازدید از غار نمکی خرسین که در فاصله هشتاد کیلومتری شمال بندرعباس قرار دارد را به شما حتما پیشنهاد می­کنیم. این غار بکر و شگفت انگیز که هنوز آنقدری بین کسانی که به این بندر سفر می­کنند، شناخته نشده است، به خوبی بکر مانده و اصالت طبیعی خودش را حفظ کرده است. غار خرسین که از طولانی­ترین غارهای نمکی به حساب می­آید، چیزی حدود ۱۷۰ متر طول دارد و ارتفاع آن نیز سه متر می­باشد.

حمام گله داری

یکی دیگر از جاذبه­های گردشگری تاریخی این شهر، حمام گله داری می­باشد. حمام گله داری که از حمام­های سنتی مهم ایران به حساب می­آید، سالها پیش توسط یک خیر به نام شیخ احمد گله داری برای خدمت به مردم بندرعباس ساخته شد و در آن دوران رونق فراوانی داشت، اما این روزها دیگر کاربرد قدیمی خود را ندارد.

بلیط هواپیما بندرعباس

هر زمان قصد داشتید به بندرعباس سفر کنید و از این جاذبه­های دیدنی و متفاوت، بازدید کنید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، این شهر را بعنوان مقصد پرواز خود انتخاب کنید و تاریخ پرواز را نیز مشخص کنید. اسنپ تریپ بلیط­های مختلفی را به شما پیشنهاد می­دهد که بر اساس ایرلاین و ساعت پرواز و همچنین قیمت بلیط، می­توانید مناسب­ترین بلیط هواپیما تهران بندرعباس را انتخاب کرده و خریداری کنید و به این شهر سفر کنید و برای بازگشت خود نیز از همان ابتدا بلیط هواپیما بندرعباس تهران را نیز بخرید و هزینه هر دو را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین