۲۵% تخفیف  ( آخر هفته )   کد تخفیف: راهنمای استفاده

شیائومی ۱۴ حالا قدرتمندترین گوشی دنیا است!

ParsDLE
0
  • 1

شیائومی ۱۴

نتایج بنچمارک آنتوتو برای ماه اکتبر منتشر شد که بر این اساس شیائومی ۱۴ قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان است.

گوشی‌های هوشمند همواره در مسیر تکامل قرار دارند و عملکرد عالی یکی از ویژگی‌های مهم مدل‌های پرچم‌دار است که باعث می‌شود نظر تعداد بیشتری از خریداران به آن‌ها جلب شود.

بنچمارک معروف آنتوتو جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند را برای ماه اکتبر ۲۰۲۳ منتشر کرده است که اطلاعات بسیار جالبی در آن وجود دارد. در این فهرست، قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان را براساس امتیاز کسب‌شده در آنتوتو مشاهده می‌کنیم و نکته‌ی جالب اینکه گوشی آیفون و گوشی سامسونگ در این فهرست دیده نمی‌شوند.

براساس امتیازات آنتوتو تا ماه اکتبر ۲۰۲۳، شیائومی ۱۴ با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود و امتیاز ۱,۹۹۷,۴۲۷ را به‌دست آورده است. جالب اینکه قیمت گوشی مذکور در کانفیگ پایه‌ ۵۴۶ دلار است که درمقایسه‌با قیمت پرچم‌داران دیگر مناسب به‌نظر می‌رسد.

جایگاه دوم قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان براساس بنچمارک آنتوتو به شیائومی ۱۴ پرو می‌رسد. گوشی شیائومی از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و موفق شده است امتیاز ۱,۹۸۵,۰۱۴ را کسب کند.

جایگاه سوم فهرست آنتوتو را وان‌پلاس Ace 2 پرو به‌دست آورده است. گوشی وان پلاس به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز و امتیاز ۱,۶۶۳,۵۰۷ را کسب کرده است.

چهارمین گوشی قدرتمند جهان از دید آنتوتو، iQOO 11S است. این دستگاه از پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. امتیاز گوشی iQOO در بنچمارک مذکور به ۱,۶۵۰,۸۴۲ رسیده است.

جایگاه پنجم قدرتمندترین گوشی‌های جهان طبق فهرست آنتوتو به iQOO 11 پرو می‌رسد. این محصول نیز از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و امتیاز ۱,۶۳۳,۱۶۹ را کسب کرده است.

سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین