خبر خوش، محصولات با کیفیت سوموس تل وارد ایران شد

ParsDLE
1
  • 5

شرکت سوموس تل somostel technology co در شهر گوانژو کشور چین واقع شده و تولید کننده لوازم جانبی موبایل بمدت ۱۸ سال می‌باشد. از جمله محصولات تولیدی شرکت می توان به انواع شارژر و کابل شارژر، پاور بانک، هدفون، بلوتوث و محافظ صفحه گوشی اشاره کرد.

محصولات سوموس تل
برند MACARON زیر شاخه ای از برند SOMOSTEL است که در این برند سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند. برند «سوموس تل» (SOMOSTEL) که محصولات با کیفیت ساخت بسیار بالا را با زیر شاخه ای به نام MACARON روانه بازار می‌کند اینبار اقدام به تولید کابل هایی با استاندارد های جهانی کرده است. درگاه MicroUSB یکی از درگاه‌های بسیار پر استفاده در جهان است .
درگاه microUSB درگاهی است که در بسیاری از گجت‌ها، گوشی‌ها و تبلت‌ها قابل مشاهده و مورد استفاده است. کابل تبدیل USB به MicroUSB سوموس تل  مدل BP06 MACARON به طول 1 متر یکی از بهترین کابل‌هایی است که می‌توان در بازار برای پورت و رابط MicroUSB پیدا کرد. کابل مدل BP06 امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را به شما می‌دهد. این کابل مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه یو اس بی (USB) و میکرو یو اس بی می‌باشد. این کابل می‌تواند تا شدت جریان ۳ آمپر را از خود عبور دهد و مناسب برای استفاده برای شارژ شدن سریع است.

کابل تبدیل USB به USB-C سوموس تل
این کابل اجازه می دهد تا به طور همزمان شارژ و همگام سازی و انتقال اطلاعات انجام شود در ضمن این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد. این کابل قابلیت شارژ مداوم و یکنواخت و بدون صدمه زدن به دستگاه شما را دارد. مقاومت در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن و سرعت بالا در انتقال اطلاعات و شارژ از ویژگی‌های این محصول شرکت سوموس تل  است. بنابراین، اگر به دنبال کابلی با امکان شارژ سریع، سرعت انتقال و دوام بالا هستید کابل BP06 MACARON را به عنوان انتخابی هوشمندانه در نظر بگیرید. شما عزیزان می‌توانید کابل تبدیل USB به USB-C سوموس تل را با اطمینان خاطر از دیجی کالا تهیه نمایید.

کابل USB به USB-C سوموس تل
گفتنی است که این محصول موفق به کسب استانداردهای CE، FCC و RoHS نیز شده است. این استانداردها نشانگر این هستند که این کابل دارای بالاترین کیفیت‌ها بوده و خطری برای محیط زیست ندارد
کابل شارژ و انتقال دیتا USB به microUSB ۱۵۰ سانتی متر پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm شدت جریان ۳ آمپری اطمینان از صحت شارژ و انتقال اطلاعات مقاوم در برابر گره خوردن، درهم‌پیچیدن و کشیدگی انعطاف پذیری بسیار بالا امکان انتقال سریع دیتا دارای کانکتورهای مقاوم امکان شارژ و انتقال داده با سرعت بالا مخصوص دستگاه های دارای ورودی Micro-USB دارای روکش TPE است.

SOMOSTEL برندی است که در آن سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند. برند «سوموس تل» (SOMOSTEL) که محصولات با کیفیت ساخت بسیار بالا را روانه بازار می‌کند اینبار اقدام به تولید کابل هایی با استاندارد های جهانی کرده است. درگاه MicroUSB یکی از درگاه‌های بسیار پر استفاده در جهان است. microUSB درگاهی است که در بسیاری از گجت‌ها، گوشی‌ها و تبلت‌ها قابل مشاهده و مورد استفاده است. کابل شارژ  USB به MicroUSB سوموس تل مدل  SMS-BP06-MACARON-FAST  به طول 1 متر یکی از بهترین کابل‌هایی است که می‌توان در بازار برای پورت و رابط MicroUSB یافت کرد.
کابل مدل SMS-BP06-MACARON-FAST امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را به شما می‌دهد. این کابل مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه یو اس بی (USB) و میکرو یو اس بی است. این کابل می‌تواند تا شدت جریان 3 آمپر را از خود عبور دهد و مناسب برای استفاده برای شارژ شدن سریع است. این کابل اجازه می دهد تا به طور همزمان شارژ و همگام سازی و انتقال اطلاعات انجام شود در ضمن این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد.

کابل USB به USB-C سوموس تل
در آخر این کابل قابلیت شارژ مداوم و یکنواخت و بدون صدمه زدن به دستگاه شما را دارد. مقاومت در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن و سرعت بالا در انتقال اطلاعات و شارژ سریع از ویژگی‌های این محصول شرکت سوموس تل است. بنابراین، اگر به دنبال کابلی با امکان شارژ سریع، سرعت انتقال و دوام بالا هستید کابل مدل  SMS-BP06-MACARON-FAST را به عنوان انتخابی هوشمندانه در نظر بگیرید. گفتنی است که این محصول موفق به کسب استانداردهای CE، FCC و RoHS نیز شده است. این استانداردها نشانگر این هستند که این کابل دارای بالاترین کیفیت‌ها بوده و خطری برای محیط زیست ندارد.
کابل شارژ و انتقال دیتا USB به microUSB  بطول 100سانتی متر پشتیبانی از تکنولوژی  Quik charge (شارژ سریع) ، این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد. آخر این کابل قابلیت شارژ مداوم و یکنواخت و بدون صدمه زدن به دستگاه شما را دارد. شدت جریان 3 آمپری ،اطمینان از صحت شارژ و انتقال اطلاعات مقاوم در برابر گره خوردن، درهم‌پیچیدن و کشیدگی انعطاف پذیری بسیار بالا امکان انتقال سریع دیتا دارای کانکتورهای مقاوم امکان شارژ و انتقال داده با سرعت بالا مخصوص دستگاه های دارای ورودی Micro-USB دارای روکش TPE است.

سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    مدیر سایت
    • verified userSHAHAB
    • ( 25 تیر 1402 )
    • 1
    من ۲ تا کابل تبدیل USB به USB-C سوموس تل رنگ سفید از طریق دیجی کالا خریدم، کیفیت و انعطاف پذیری خیلی خوبی داره، قابلیت فست شارژ رو هم پشتیبانی میکنه
    هر كس كه بتواند با امكانات محدود پیرامونش را دلپذیر سازد، یك فرد موفق محسوب می‌شود.
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین