قالب شرکتی پانیسا یک قالب حرفه ای شرکتی برای دیتالایف است که اختصاصا" برای سیستم مدیریت محتوای دیتالایف انجین توسط پارس دیتالایف طراحی و ارائه شده است. قالب پانیسا یک قالب کاملا" منحصر به فرد و فاخر است که برای طراحی سایت شرکتی خصوصا برای شرکتهای مدرن و دانش بنیان بسیار مناسب است.
تصاویر برای نشان دادن بهتر امکانات و زیبایی قالب با کیفیت بالا آپلود شده است
لطفا" تا باز شدن کامل تصاویر شکیبا باشید ...
لطفا" تا باز شدن کامل تصاویر شکیبا باشید ...
تصویر صفحه اصلی
( برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید )
( برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید )
قالب شرکتی دیتالایف پانیسا دارای طراحی به روز و دارای زیبایی بصری قابل توجهی بوده و در کنار آن قالبی سبک و با لود سریع بوده و بخشهای کاربردی متعددی نیز در آن تعبیه شده است.
این قالب در تست پیج اسپید GTmetrix بصورت پیش فرض بدون هرگونه بهینه سازی اضافی گرید A را کسب کرد.
۱. قالب پانیسا دارای هدر با تصویر زمینه بزرگ است که مدتیست این سبک در طراحی قالب های جدید جایگزین اسلایدر شده است، چرا که یافتن تصاویر مناسب برای اسلایدر یکی از موارد دشوار برای مدیران سایت ها بوده و علاوه بر آن تصویر مناسب بزرگ جذابیت و جلوه خاصی به سایت میبخشد.
۲. جملات تایپ شونده در هدر سایت یکی دیگر از جلوه های زیبای این قالب است که با درج چند جمله کوتاه امکان معرفی رئوس خدمات قابل ارائه توسط شرکت را معرفی می کند.
۳. در زیر جملات تایپ شونده فلش کوچکی تعبیه شده که با کلیک بر روی آن کاربر با اسکرولی آرام و زیبا به قسمت پایین و درباره ما منتقل میشود.
بخش درباره ما قسمتی ایده آل برای معرفی کوتاهی از شرکت است و بنوعی بیانیه ای کوتاه از جانب مدیر عامل است تا کاربر با محور فعالیت شرکت آشنا شود.
۴. در ذیل قسمت درباره ما سه بخش آیکون دار و لینک دار تعبیه شده که مهمترین سه بخش شرکت را معرفی میکند و میتواند به سه صفحه اضافی یا سه مطلب یا دسته بندی لینک شود.
۵. بخش بعدی قالب که با عنوان پروژه ها نمونه سازی شده بخشی ایده آل برای درج پروژه های انجام شده، در دست انجام یا حسب مورد نمونه کارهای شرکت است و البته میتوان از آن با اهداف دیگری مانند رویدادهای جاری شرکت نیز استفاده کرد.
۶. بخش دیگری نیز در این قالب شرکتی با عنوان آموزش ها تعبیه شده که معمولا توسط شرکتها برای درج اخبار روزمره و یا آموزشها و یا مطالب وبلاگی استفاده میشود.
۷. بخش دیگری که بر اساس آموزه های علم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در بالای فوتر قالب جایگذاری شده و به آن Call To Action گفته میشود قسمتی است که کاربر را که تا پایین قالب آمده و ممکن است در حال تصمیم گیری باشد به اقدام برای تماس فراخوانی میکند تا در صورت لزوم اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با کارشناسان شرکت دریافت کند ( لینک تماس بگیرید را میتوانید به صفحه تماس یا یک صفحه اضافی حاوی اطلاعات تماس با واحدهای محتلف شرکت لینک دهی کنید ).
۸. در فوتر سایت نیز چهار بلوک حاوی اطلاعات شرکت، اطلاعات تماس، برچسب مطالب و بخشی برای انتشار مواردی از قبیل اخبار شرکت تعبیه شده است.
۹. ضمنا در صفحه تماس با ما نیز مواردی مانند اطلاعات تماس و آدرس اضافه شده است تا این صفحه که یکی از مهمترین بخشهای یک سایت شرکتی است حاوی اطلاعات مفیدی برای کاربر باشد.
۱۰. و موارد متعدد دیگری مانند جلوه های Hover زیبا در قالب که بهتر است برای آشنایی با آنها ویدئو قالب را تماشا کنید.
۱. قالب پانیسا دارای هدر با تصویر زمینه بزرگ است که مدتیست این سبک در طراحی قالب های جدید جایگزین اسلایدر شده است، چرا که یافتن تصاویر مناسب برای اسلایدر یکی از موارد دشوار برای مدیران سایت ها بوده و علاوه بر آن تصویر مناسب بزرگ جذابیت و جلوه خاصی به سایت میبخشد.
۲. جملات تایپ شونده در هدر سایت یکی دیگر از جلوه های زیبای این قالب است که با درج چند جمله کوتاه امکان معرفی رئوس خدمات قابل ارائه توسط شرکت را معرفی می کند.
۳. در زیر جملات تایپ شونده فلش کوچکی تعبیه شده که با کلیک بر روی آن کاربر با اسکرولی آرام و زیبا به قسمت پایین و درباره ما منتقل میشود.
بخش درباره ما قسمتی ایده آل برای معرفی کوتاهی از شرکت است و بنوعی بیانیه ای کوتاه از جانب مدیر عامل است تا کاربر با محور فعالیت شرکت آشنا شود.
۴. در ذیل قسمت درباره ما سه بخش آیکون دار و لینک دار تعبیه شده که مهمترین سه بخش شرکت را معرفی میکند و میتواند به سه صفحه اضافی یا سه مطلب یا دسته بندی لینک شود.
۵. بخش بعدی قالب که با عنوان پروژه ها نمونه سازی شده بخشی ایده آل برای درج پروژه های انجام شده، در دست انجام یا حسب مورد نمونه کارهای شرکت است و البته میتوان از آن با اهداف دیگری مانند رویدادهای جاری شرکت نیز استفاده کرد.
۶. بخش دیگری نیز در این قالب شرکتی با عنوان آموزش ها تعبیه شده که معمولا توسط شرکتها برای درج اخبار روزمره و یا آموزشها و یا مطالب وبلاگی استفاده میشود.
۷. بخش دیگری که بر اساس آموزه های علم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در بالای فوتر قالب جایگذاری شده و به آن Call To Action گفته میشود قسمتی است که کاربر را که تا پایین قالب آمده و ممکن است در حال تصمیم گیری باشد به اقدام برای تماس فراخوانی میکند تا در صورت لزوم اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با کارشناسان شرکت دریافت کند ( لینک تماس بگیرید را میتوانید به صفحه تماس یا یک صفحه اضافی حاوی اطلاعات تماس با واحدهای محتلف شرکت لینک دهی کنید ).
۸. در فوتر سایت نیز چهار بلوک حاوی اطلاعات شرکت، اطلاعات تماس، برچسب مطالب و بخشی برای انتشار مواردی از قبیل اخبار شرکت تعبیه شده است.
۹. ضمنا در صفحه تماس با ما نیز مواردی مانند اطلاعات تماس و آدرس اضافه شده است تا این صفحه که یکی از مهمترین بخشهای یک سایت شرکتی است حاوی اطلاعات مفیدی برای کاربر باشد.
۱۰. و موارد متعدد دیگری مانند جلوه های Hover زیبا در قالب که بهتر است برای آشنایی با آنها ویدئو قالب را تماشا کنید.
تصویر ادامه مطلب
( برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید )
( برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید )
تصویر اطلاعات صفحه تماس با ما
( برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید )
( برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید )
مشاهده ویدئوی قالب
برای مشاهده بهتر ویدئو کیفیت نمایش آن را از قسمت تنظیمات روی 480 یا بالاتر تنظیم کنید
قیمت: 118,000 تومان
آیا سوالی در خصوص این محصول دارید؟
از طریق گفتگوی آنلاین پاسخگو هستیم.