۲۵% تخفیف  ( آخر هفته )   کد تخفیف: راهنمای استفاده

نتایج تخریب اعتماد کاربران توسط توسعه دهندگان غیر متعهد

ParsDLE
17
  • 100

اعتماد

اسب سواری ، مرد ظاهرا افلیجی را سر راه خود دید که از او کمک می خواست. مرد سوار، دلش به حال او رحم آمد ، از اسب پیاده شد و او را بر اسب نشانید تا او را با مقصدش برساند. مرد که بر اسب که نشست ، دهنه اسب را کشید و گفت : من اسب را بردم و با اسب گریخت ، اما پیش از آنکه از صدا رس دور شود ، مرد صاحب اسب در پی آن فریاد زد : تو تنها اسب را نبردی ، جوانمردی را هم بردی. اسب برای تو ، اما گوش کن ، چه میگویم . مرد افلیج اسب را نگه داشت ؛ مرد سوار گفت : هرگز به هیچ کس نگو چگونه اسب را بدست آوردی ، دزد پوزخندی زد و پرسید چرا؟ میترسی به نادانی ات بخندند؟ جوانمرد گفت : نه چون از این می ترسم که دیگر هیچ سواری به پیاده ای رحم نکند و  هیچکس به دیگری اعتماد نکند و از آن می ترسم که مردی و مردانگی بمیرد.

ولی ظاهرا متاسفانه دزد اسب انگار داستان را همه جا گفته است!
دو روز پیش یکی از کاربران محترم بعد از چند بار مذاکره قبلی اعلام کرد که قصد خرید یکی از قالبهای پارس دیتالایف را دارد ( یک قالب از گروه قالبهای شاید گران! ما ) و میخواهند که نصب قالب و تنظیمات اولیه هم توسط ما انجام شود و با توجه به جزئیات بسیاری که قابل تصور بود هزینه متناسبی اعلام شد ، بعد از چند ساعت تماس گرفتند و خواستار ارائه شماره حساب برای واریز وجه شدند ، از قضا چون هیچگاه نیاز نشده بود شماره حسابم را از بر نبودم و در آن زمان دسترسی هم نداشتم تا اعلام کنم ، و درخواست کردم به روال خرید قبلی که داشتند از درگاه اینترنتی پرداخت کنند. در ادامه صحبت مورد دیگری را هم مطرح کردند که هر چند می شود گفت اهانت آمیز بود ولی با کظم غیظ که پاسخ دادم و مکالمه تمام شد کمی به ایشان حق دادم ، موردی که مطرح کردند این بود که آیا غیر از این خط ایرانسل اعتباری که در سایت اعلام شده شماره همراه اول دائمی ندارم؟ و کمی هم صحبت را غلیظ تر کرده و ادامه دادند که به این شماره ها نمی شود اعتماد کرد و ...
بعد از پایان مکالمه و غرق شدن در تفکر طی پیامکی توضیح دادم که در واقع اگر این میزان سنجش اعتبار است بله منهم یک خط دائمی دارم ولی شماره آن فقط در اختیار خانواده ام قرارگرفته و خط اعتباری مخصوص ارتباطات کاری است و بهیچ وجه قصد ندارم شماره شخصی را شلوغ کنم .
به هرحال حدود ساعت 12 شب درخواست نصب قالب را دادند و ذکر کردند مبلغ پرداخت شد، ولی در پیامک دریافتی مبلغ پرداختی کمتر از میزان توافق بود و در واقع بدون هماهنگی قبلی هزینه نصب و تنظیمات را نپرداخته بودند و علیرقم میل باطنی و شرمساری از بابت سوال چون رفتار ایشان را نوعی زرنگی بیش از حد تلقی کردم موضوع کسری مبلغ را جویا شدم و پاسخ این بود : چقدر باید پرداخت کنم؟!! مبلغ توافق شده را یادآور شدم که جواب دادند الان کسری موجودی کارت داشتم و فردا بعدظهر پرداخت میکنم .
به هر حال کار نصب و تنظیمات قالب که 12:30 شب محول شده بود و با این برخورد حسی مشابه بیگاری را بر ذهنم تحمیل میکرد و البته به آرامی و در سکوت مواردی مثل ساختن دیتابیس و نصب و تنظیمات کامل دیتالایف و تغییرات در قالب و افزودن حدیث روز و ... هم به آن اضافه شده بود همان شب 50% انجام و مابقی برای بعد از تعطیل ساعت کاریم ( بعدظهر ) ماند و بعدظهر هم که عناوین موضوعات را برایم ارسال کردند اعلام کردند که باقی مانده مبلغ را صبح فردا ( یعنی با محاسبه اینکه شب کار قالب تمام خواهد شد و کار تحویل و بابت آن مطمئن خواهند شد ) واریز میکنند .
به هر حال نه مشابه برخورد ایشان بلکه بر اساس اعتقادات شخصی خود سعی کردم کار را در حداکثر توان خود به انجام برسانم و هیچگونه کوتاهی از جانب خودم نباشد و برکت کار و زحمتم شبه ای در حلالیت آن نباشد و کار به انجام رسید ، البته دریافت باقیمانده مبلغ هم دیگر برایم اهمیت و حلاوتی هم ندارد و با توجه به فقدان حس برنده ـ برنده در این همکاری دیگر هیچگاه همکاری اضافی و خدماتی با ایشان نخواهم داشت .

وقتی با این موضوع مواجه شدم ساعتها غرق در تفکر بودم ، از طرفی این کاربر محترم هم برای بی اعتمادی خود کاملا حق داشت ولی صادقانه نیز رفتار نکرد و اگر همانطور که در اولین مرتبه های صحبتمان که ذکر کرده بودم شرط همکاری مستمرمان صداقت است ، صادقانه می گفتند میخواهم این میزان از مبلغ را تا تحویل کار نگه دارم این مورد را براحتی میپذیرفتم.

ولی وقتی دقت کردم یادم افتاد دیده بودم اخیرا از یکی از سایتهای دیگر فروش قالب ( که چندبار ذکر کرده ام حدود سه سال پیش 60 هزار تومان خودم را هم مالک این سایت چپاول! کرد ) هم قالبی را خریداری و بر روی سایتی که لینک آن را داشتم نصب کرده و بیش از یکهفته است قالب و سایت با ظاهری متلاشی در انتظار رفع عیب است و حتی یکبار هم به جای وی اشتباها با من تماس گرفته بودند! متوجه شدم داستانی که در ابتدای مطلب درج شده مصداق پیدا کرده و همه قالب دیتالایف فروشها دیگر باید خط دائمی و ... تهیه کنند تا شاید اعتماد از دست رفته برگردد.

متاسفانه نه فقط این به اصطلاح همکار ما بلکه نامهای بزرگی در زمینه ماژول نویسی و طراحی قالب نیز همین خاطرات تلخ را برای کاربران رقم زده اند و به شخصه نیز از گزند آنها در امان نبوده ام و ذیلا اشاراتی به دو مورد از مشکلات خود با این دوستان میکنم ( البته مورد دوم تفاوت داره و بدقولی بدون سوءنیت بوده ) :

1 ـ سال گذشته قصد تهیه ماژول دانلود به ازای پرداخت داشتم و با یکی از معروفترین ماژول نویسهای دیتالایف تماس گرفتم و ایشان افتخار داده و نوشتن آن را تقبل کردند! ( لطفا کسی را تصور نکنید و گناهکار نشوید! ) مبلغ هم 100 هزار تومان تعیین و تمامی آن را همان شب سفارش مطالبه کردند و گفتند :: من فقط برای یه پی اس دی 300 هزار تومن میگیرم اینو هم فقط چون همکار هستی به این قیمت قبول کردم! :: به هر حال کار تحویل نهایتا ده روزه حدود دو ماه طول کشید و ماژول ناقصی روی سایت نصب شد و در تماس و پیامک هم که بی جواب ماند بالاخره پاسخ دادند در ایمیل توضیح دهم و ایمیل هم پاسخی نداشت و چندین بار در ایمیل خواستار تحویل کار شدم و بعد از 4 ماه به شخص دیگری با 100 هزار تومان دیگر کار را سفارش دادم . بعد از چند ماه که با شماره ناشناسی با وی تماس گرفتم ابتدا مدعی شد پول را از طریق یکی از همکاران برگردانده است که خواستم به آن فرد زنگ بزند و اینبار گفت : اصلا ماژول تحویل شما شده. گفتم پس فایل ماژول را برایم ایمیل کنید که جواب دادند من ماژولها را نگهداری نمیکنم!! دیگر داغ کرده بودم و با بد و بیراه خط را قطع کردم و بعد از مدتی که آرام شدم طی پیامک بابت بد و بیراه خودم عذرخواهی و مبلغ پرداختی را هم بعنوان طلب قیامت معرفی و اتمام حجت کردم و موضوع را در ذهن خودم خاتمه دادم و البته هیچگونه پاسخ و عکس العمل مثبتی دریافت نکردم وبه قولی به خیالش هم نبود ...

2 ـ نفر دوم ماژول نویس ماژول را دقیقا در تاریخ تعیین شده تحویل داد! ولی متاسفانه مشکلی وجود داشت که کمی با تاخیر رفع شد و قرار شد فایل اصلاحی ارسال شود که هیچگاه ارسال نشد. پس از مدتی هماهنگ شد مبلغی را برای چند امکان اضافی پرداخت کنم تا ماژول کامل و رفع نقص شده را دریافت کنم و اینبار هم پس از حدود 4 ماه بدقولی این یکی ، با چندین بار تماس و ایمیل حداقل وجه پرداختیم عودت شد! و هر چند ماژول نصب شده روی سایت در حال کار است ولی هیچگونه پشتیبانی نداشته و قابل ارتقاء نبوده و بعنوان مثال مدتهاست که قصد تغییر درگاه آن را دارم ولی امکان آن وجود ندارد.

بنابراین بعنوان یک عضو کوچک از این خانواده ، با ابراز تاسف عمیق از وضعیتی که تعداد معدودی از همکاران ناآگاه و غیر متعهد بوجود آورده و باعث لطمه به اعتماد کاربران شده اند ، از تمام دوستان و کاربرانی که صمیمانه به ما اعتماد داشته و از ما خرید کرده اند و حتی خرید نکرده ولی به ما اعتقاد دارند تشکر و قدردانی میکنم و توصیه می نمایم هر چند در واقع حق دارید براحتی اعتماد نکنید ولی از طرف دیگر همه افراد را هم به یک چشم نگاه نکنید و مراقب باشید برای حفظ منافع خود موجب آزردگی سایر اعضاء این قشر که سعی میکنند درآمد حلال و با برکتی از زحمات خود کسب کنند نشوید .
سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 31 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: omid_bnt
    سلام
    خسته نباشید بابت زحمت هایی که میکشید . زیاد به دل نگیرید من از این بدترش رو مواجه شدم ...

    سلام ؛
    از زحمتی که بابت نوشتن و اشتراک تجربه خودتون کشیدید سپاسگذارم. متاسفانه این مورد فراگیر بوده و خیلی از دوستان تجربیات مشابهی داشتند و با جملات زیبای انتهای نظر خودتون راهکار رو هم ذکر کردید rose_mini

    متاسفانه خیلی از دوستان کم لطفی میکنند و باعث میشن دیگران چوب کارشون رو بخورن ، در همین لحظه شخصا" از 22 تیر که سی هزار تومن بابت طراحی بنر فلت بصورت آنلاین به حساب مدیر سایت *** پرداخت کردم منتظر هستم حداقل جوابی بگیرم ولی دیگه نه در یاهو آنلاین میشن نه جواب ایمیل رو میدن dash_mini
    واقعا متوجه نمیشم و حیفم میاد چرا برخی از دوستان به این راحتی و ارزان آبرو و اعتبار کاری خودشون رو حراج میکنند، همین دوستمون اگر کار بنده رو به موقع و با کیفیت تحویل میدادند با توجه به ارتباطاتی که دارم میتونستم به ده ها نفر معرفیش کنم و ده ها برابر منفعت مستمر و حلال کسب کنن ولی الان ...

    به هر حال منهم امیدوارم هر کسی وارد این عرصه ها میشه با عشق و علاقه و دوست داشتن کارش و اهمیت به آبرو و اعتبار و آینده اش با صداقت و امانت داری کار بکنه و این موارد روز به روز کمتر و محو بشه ، انشاا...

    شاد و سربلند باشید
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  2. User Avatar
    عضو سایت
    • omid_bnt
    • ( 31 تیر 1393 )
    • 0
    سلام
    خسته نباشید بابت زحمت هایی که میکشید . زیاد به دل نگیرید من از این بدترش رو مواجه شدم .من با شرکتی همکاری میکنم ولی اگر کسی خارج از شرکت هم کاری داشته باشه اول راهنمایی میکنیم که خودش کار رو انجام بده بعد همکاری با اون شخص ، بازم اگه نتونست کار رو به عهده میگیرم . شخصی حتی محل کارم رو میدونست خونه مم میدونست کجاست اما همین برخوردی که با شما شده بود با منم شد . dash_mini و واقعا سعی کردم اعصابم رو کنترل کنم کار رو هم قبول کردم انجام هم دادم درست درست ، حتی یه ریال ام ازش نگرفتم تنها به دلیل اعتماد سازی ( واقعا برخوردش بدتر بود ) ولی این دلیل نشه که بقیه دوستان فکر بد بکنن من همین یه کار رو این طوری انجام دادم مثلا یکی از دوستان یه اداره رو قرار بود دو طبقه شبکه کنه چقد 300 هزار تومن به خدا این ظلمه در حق بقیه کسایی که تو این شغل اند اون شخص با اون قیمت کار منو بی ارزش کرده بود به نظرم بماند چی شد قصه ای داره برا خودش اما اینو میخوام بگم مفت کار نکنید اما معرفتی که اون شخص ارزش کارتون رو درک کنه اره ، یادتون باشه کار شما مهمترین بهترین پرسود ترین کار دنیاست پس بی ارزش نکنید حتی یه کلیک ( تو این دوره زمونه ارزش همه چی با پول سنجیده میشه نه با درک و شعور )

    واقعا امید وارم از ته ته دل تمام اشخاصی که تو این شغل اند چه از روی نیاز مالی چه از روی تفریح یا در هر صورتی که به این کار کشیده شدن فقط فقط به این کار عشق بورزند اگه با عشق کار کنن love کارشون رو دوست داشته باشن مسئولیت پذیر باشن کمتر شاهد همچین بی اعتمادی هایی هستیم

    به امید روزای بهتر
  3. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 25 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: فرامرز یوسفی
    سلام اتفاقی در جستجو در سایت با این پست مواجه شدم .
    واقعا همه از این مشکلات دیده اند و جای تاسف دارد .
    از تلاش خود دست برندارید و در زمینه دیتالایف بهترین مرجع قالب که دیدم وبسایت شما بوده و همیشه به دوستانی که نیاز فوری به قالب داشتند و زمان طراحی اختصاصی را نداشتند معرفی کرده ام .
    انشالله که همیشه موفق و موید باشد و همچون حالا قوی و پر قدرت

    سلام ؛ بله متاسفانه تعداد زیادی از کاربران با مشکلات مشابهی مواجه بودند.
    از ابراز لطف و حمایت شما هم سپاسگذاریم و البته خودمون رو لایق چنین تعاریفی نمیدونیم و صرفا" در حد بضاعت همواره سعی داریم بهتر از دیروزمون باشیم.
    از دعای خیرتون هم تشکر میکنم و متقابلا" برای شما هم سعادت و سلامت و شادی مستمر و سربلندی آرزو دارم rose_mini
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  4. User Avatar
    میهمان
    • فرامرز یوسفی
    • ( 25 تیر 1393 )
    • 0
    سلام اتفاقی در جستجو در سایت با این پست مواجه شدم .
    واقعا همه از این مشکلات دیده اند و جای تاسف دارد .
    از تلاش خود دست برندارید و در زمینه دیتالایف بهترین مرجع قالب که دیدم وبسایت شما بوده و همیشه به دوستانی که نیاز فوری به قالب داشتند و زمان طراحی اختصاصی را نداشتند معرفی کرده ام .
    انشالله که همیشه موفق و موید باشد و همچون حالا قوی و پر قدرت
  5. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 09 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: webdeveloper
    واقعا بعضی از افراد که کم هم نیستند کلا اعتماد را از صنف طراح از بین بردن belay
    کم پیدا میشه طراح وبی که حقوق مشتری رو رعایت کنه.
    راستی من تمایل همکاری دارم ( در سایت جدیدتون ) کی در یاهو آنلاین هستید؟

    بله متاسفانه واقعیتی هست که نمیشه انکار کرد ؛ شما آی دی رو اد بفرمائید و یه پیغام بذارید اولین فرصت آنلاین شدم و شما آنلاین بودید در خدمت خواهم بود.
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  6. User Avatar
    عضو سایت
    • webdeveloper
    • ( 09 تیر 1393 )
    • 0
    واقعا بعضی از افراد که کم هم نیستند کلا اعتماد را از صنف طراح از بین بردن belay
    کم پیدا میشه طراح وبی که حقوق مشتری رو رعایت کنه.
    راستی من تمایل همکاری دارم ( در سایت جدیدتون ) کی در یاهو آنلاین هستید؟
  7. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 06 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: fariborz
    سلام و درود بر شرافتت مرد love
    ادمین جان عزیز شما ثابت شده ای داداش گلم، خوشحالم تو اولین اعتمادم در زمینه‌ی مربوط به دیتالایف با شما آشنا شدم ، دوستم محمد (کافه اپل) جلوتر از من با شما آشنایت داشت و آشنایت ایشون در مرحله اول دلیل اعتماد من بود.
    من از شما خیلی چیزا یاد گرفتم، میخوام اگه اجازه بدید هر از گاهی تو بخش آموزشی یه مطلبی منتشر کنم

    سلام و تشکر از لطف و محبت همیشگی تون ، شما و آقای باقری واقعا بنده رو شرمنده کردید blush_mini همواره سلامت و موفق و شاد باشید ، در مورد مطلب آموزشی هم حتما اینکار رو انجام بدید.
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  8. User Avatar
    عضو سایت
    • fariborz
    • ( 06 تیر 1393 )
    • 0
    سلام و درود بر شرافتت مرد love
    ادمین جان عزیز شما ثابت شده ای داداش گلم، خوشحالم تو اولین اعتمادم در زمینه‌ی مربوط به دیتالایف با شما آشنا شدم ، دوستم محمد (کافه اپل) جلوتر از من با شما آشنایت داشت و آشنایت ایشون در مرحله اول دلیل اعتماد من بود.
    من از شما خیلی چیزا یاد گرفتم، میخوام اگه اجازه بدید هر از گاهی تو بخش آموزشی یه مطلبی منتشر کنم
  9. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 04 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: hanzaleh
    تا بود چنین بود ...
    منم یه ماژول فروشگاه می خواستم متاسفانه بالای 200 هزار تومان هزینه کردم
    و به 3 نفر دادم و متاسفانه متوجه شدم اون افرادی که اینقدر ادعا دارند در واقع دزدی بیش نیستند....
    جاش نیست وگرنه اسمشون رو می گفتم تا سر بقیه کلاه نره کسی خواست بدونه تو یاهو پی ام بده

    متاسفانه واقعا در مورد ماژول دیتالایف فقیر هستیم و شاید اغراق نباشه بگم در این مدت هیچ ماژول نویس ایرانی قدرتمندی که کارش بی نقص و ضمنا متعهد و خوش قول باشه برای این سیستم ندیدم و در مقابل تقاضای مکرر کاربران برای معرفی ماژول نویس هیچ گزینه ای ندارم .
    همانطوری هم که گفتم خودمم گرفتار سه نفرشون شدم که هر سه مورد نوعی تجربه تاسف آور بود ( البته آخریشو بنا بر ملاحظاتی شرح ندادم! ) ، انشاالله خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه.
    ضمنا سید آخرین بار صحبتمون ناتمام موند و قرار بود رو ایده اولیه طرح خودتون کارکنید تا در فرصت مناسب اجرا بشه ، اگر طرحی بنظرتون رسیده جمع بندی کنید در خدمت باشم snore biggrin_mini2
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  10. User Avatar
    عضو سایت
    • hanzaleh
    • ( 04 تیر 1393 )
    • 0
    تا بود چنین بود ...
    منم یه ماژول فروشگاه می خواستم متاسفانه بالای 200 هزار تومان هزینه کردم
    و به 3 نفر دادم و متاسفانه متوجه شدم اون افرادی که اینقدر ادعا دارند در واقع دزدی بیش نیستند....
    جاش نیست وگرنه اسمشون رو می گفتم تا سر بقیه کلاه نره کسی خواست بدونه تو یاهو پی ام بده
  11. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: CafeApple
    مشکلی نداره... پس شما هم از همون آقا ضربه خوردی!!! به هر حال باید بگیم دیدارمون با اون آقا به قیامت...

    بله منهم عین شما ابتدای کار گرفتارش شدم vava این دوستمون که یکی دو شب پیش از ما قالب خریده ، ظاهرا یکی دو هفته پیش گرفتار این آهنگر شده گردن ما رو گیر آورده wacko_mini2 به هر حال بگذریم ، پایدار باشید

    نقل قول: m.e
    سلام
    رفتم دیدم سایت جدیدتون رو. تبریک میگم ، انشاءا... که سایت با برکتی بشه.
    شما طراحی هاتون خیلی زیباست.
    راستی من رو هم فکر میکنم بشناسید ، البته اگه موافقید تو گوگل تاک باهم حرف بزنیم.
    آدرس ایمیلتون رو برام بفرستید.

    تشکر از لطفتون و سلامت باشید ؛

    امام علی ( ع ) می فرماید : التَّوفيقُ رَحمَةٌ
    توفیق رحمت الهی است

    بنابراین اگر هم ظاهرا توفیقی بوده نه زرنگی و هنر بنده بوده و نه برتری فنی نسبت به دیگران بلکه شاید خدا خواسته بخاطر دعای خیر یکی دیگه از بندگانش رحمتی رو شامل حالم کنه که امیدوارم لیاقت و ظرفیتشو داشته باشم.

    برای گفتگوی آنلاین هم که البته خیلی بندرت فرصت میکنم میتونید از طریق یاهو و کلیک روی آیکون متصل به آی دی پارس دیتالایف که در فوتر سایت تعبیه شده اقدام بفرمائید . شاد باشید
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  12. User Avatar
    میهمان
    • m.e
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    سلام
    رفتم دیدم سایت جدیدتون رو. تبریک میگم ، انشاءا... که سایت با برکتی بشه.
    شما طراحی هاتون خیلی زیباست.
    راستی من رو هم فکر میکنم بشناسید ، البته اگه موافقید تو گوگل تاک باهم حرف بزنیم.
    آدرس ایمیلتون رو برام بفرستید.
  13. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: m.e
    m.e

    سلام ؛
    در واقع خیر ، مجوز خاصی فعلا لازم نیست. ولی این به این معنی نیست که هیچگونه نظارت و کنترلی وجود نداره و رعایت مواردی چون حقوق خریدار و احترام به کپی رایت و ... الزامی هست و در مورد نماد اعتماد هم داشتنش میتونه به اعتماد بهتر کاربران کمک کنه و برای اخذ درگاه از بانکها هم اجباری شده.
    در مورد اخلاق دوست من هم باید بگم در واقع اخلاق ایشون مشکلی نداره و این از الزامات فعالیت در هر انجمنی هست که قوانین اون انجمن رعایت بشه و اگر اخلاق فرد دیگه ای که ذکر کردید بهشون سرایت کرده بود فورا تایپک بسته و شما هم اخراج و دسترسیتون به انجمن قطع شده بود dash_mini
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  14. User Avatar
    عضو سایت
    • CafeApple
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: ParsDLE
    نقل قول: CafeApple
    CafeApple

    سلام دوست عزیز و تشکر از لطف و حمایت همیشگی تون rose_mini با اجازه قبل از انتشار نظرتون رو جسارتا ویرایش کردم و نام فردی که ذکر کرده بودید رو حذف کردم تا از تبعات بعدی جلوگیری بشه ، البته اون آقا دقیقا کسی بود که در مطلب درج شده و ذکر شد که مشابه همین رفتار رو با خودم هم داشتند و عینا" همین رفتار رو شاهد بودم که هنوز هم همین روال رو دارن ادامه میدن ، ولی ترجیح میدم بیشتر از این در موردش صحبت نکنم ، انشاالله خدا هدایتشون کنه.
    از همدلی و دعای خیرتون هم متشکرم و متقابلا سعادت ، سلامت ، عزت و برکت دائمی رو تو زندگی براتون آرزومندم.شاد باشید

    مشکلی نداره... پس شما هم از همون آقا ضربه خوردی!!! به هر حال باید بگیم دیدارمون با اون آقا به قیامت...
  15. User Avatar
    پشتیبانی
    • verified userParsDLE
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    نقل قول: CafeApple
    CafeApple

    سلام دوست عزیز و تشکر از لطف و حمایت همیشگی تون rose_mini با اجازه قبل از انتشار نظرتون رو جسارتا ویرایش کردم و نام فردی که ذکر کرده بودید رو حذف کردم تا از تبعات بعدی جلوگیری بشه ، البته اون آقا دقیقا کسی بود که در مطلب درج شده و ذکر شد که مشابه همین رفتار رو با خودم هم داشتند و عینا" همین رفتار رو شاهد بودم که هنوز هم همین روال رو دارن ادامه میدن ، ولی ترجیح میدم بیشتر از این در موردش صحبت نکنم ، انشاالله خدا هدایتشون کنه.
    از همدلی و دعای خیرتون هم متشکرم و متقابلا سعادت ، سلامت ، عزت و برکت دائمی رو تو زندگی براتون آرزومندم.شاد باشید
    خوب سوال کردن نیمی از پاسخ است
  16. User Avatar
    میهمان
    • m.e
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    سلام
    من تازه اولین قالب خودم رو طراحی کردم.
    اگه براتون ارسال کنم ، میتونید یه بررسی بکنیدو ایراداتم رو بگید و قالب رو قیمت گذاری کنید ، چون قالبم رو میخوام بفروشم.
    راستی یه سوال دیگه هم دارم ، اگه من هم بخوام یه سایت مثل سایت شما راه اندازی کنم ، آیا نیاز به مجوز خاصی هست؟ مثلا همین نماد اعتماد الکترونیکی اجباریه؟
    البته این سوال رو تو انجمن تی دیتالایف پرسیدم ولی ظاهرا اخلاق imp به *** هم سرایت کرده laugh_mini2 کلا چون تازه میخوام وارد این راه بشم ، راهنماییم کنید.
    باتشکر
  17. User Avatar
    عضو سایت
    • CafeApple
    • ( 03 تیر 1393 )
    • 0
    سلام
    درد دلت رو تو پست خوندم. تک تک کلماتت رو درک می کنم و بهت حق میدم. متاسفانه مشابه این اتفاق برای من رخ داد. دقیقاً سال 90 که کافه اپل رو تازه راه اندازی کرده بودم. تو اون زمان من به یه سایت سر زدم و قالب خواستم و 2 تا ماژول که شخصی سازی بشه واسم. خب اون موقع اصلاً سر در نمی آوردم از دیتالایف. یه آقایی به اسم *** بچه *** بود. از من یه 100 هزار تومان و یه 70 هزار تومان گرفتن تا برام قالب رو بارگزاری کنن و ماژولها رو شخصی سازی کنن. نزدیک به 20 روز من رو سر کار گذاشتن. فکرش رو بکن من تازه کار، با کلی امید و انرژی، اینطوری بخوره تو حالم. هر روز زنگ، اس ام اس، اما بی نتیجه و شنیدن دروغ های طرف مقابل. نتیجه کار این شد که اون آقا گوشی رو خاموش کرد با اینکه خط دائمی بود... ( این رو برای اون کاربری میگم که سبک سنجش اعتبارشون با خط دائمی هستش )
    من هم خودم جون کندم و سایت رو درست کردم بدون کمک کسی. اعتمادم رو هم به خرید و فروش مجازی به طور کامل از دست دادم. اما سال گذشته خدا رو شکر با شما که سراسر مهربانی و محبت دارید، آشنا شدم و اعتمادم رو جلب کردید. البته این رو بگم اول کار که می خواستم باهاتون همکاری کنم، کمی ترس داشتم که اتفاقات گذشته تکرار بشه اما به هر حال اعتماد کردم و نتیجه خوبی هم داشت.
    گذشته از تمام این پر حرفی های من، باید بگم از خدا میخوام همیشه برکت به زندگی کاری و شخصی شما بده دوست من. روز به روز پیشرفت کنید و من هم همیشه با شما همکاری داشته باشم چون باعث افتخار منه. شاید الان خیلی ها بگن چه معنی داره ادمین یه سایت که اسم و رسم داره، بیاد اینجا درد و دل کنه. اما من مدلم فرق داره. خیلی دوست دارم مجازیه مجازی نباشم. کاربرها و دوستهایی مثل شما دارم که به صدتا دوست واقعی می ارزید. خیلی هم خوشحالم که اینجا هستم و نظرم رو درج می کنم.
    موفق، سربلند و پیروز باشید. rose_mini
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین