پارس دیتالایف | قالب دیتالایف | دیتالایف

» » تحلیلی بر رفتار خریداران قالبهای پارس دیتالایف

تحلیلی بر رفتار خریداران قالبهای پارس دیتالایف

parsdle
تاریخ : 11.11.92 2014-01-31 01:01:26
نویسنده :
نظرات : 6
بازدیدها : 3054
  • 111
تحلیلی بر رفتار خریداران قالبهای پارس دیتالایف
رفتار مشتری
از حدود ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ( 1392 ) که اولین فروش سایت پارس دیتالایف انجام شد تاکنون مشتریان متعددی نسبت به خرید انواع قالب از سایت پارس دیتالایف اقدام کرده اند که البته لزومی به اعلام تعداد آن نیست ، ولیکن برای ارضای کنجکاوی برخی دوستان ذکر میکنیم که تعداد دوستانی که ما رو مورد لطف خود قرارداده اند ( و همینجا وظیفه خود میدانیم که صمیمانه از آنها تشکر و قدردانی کنیم )  به اندازه ای بوده است که برای دلگرمی و تشویق ما به ادامه پر نشاط تر این راه کافی باشد .
در این مدت افراد بسیار متفاوتی از نظر سن و جغرافیای سکونت ( حتی از کشورهای همسایه! ) و نوع موضوع سایت و ... از پارس دیتالایف خرید کردند که در جمع بندی رفتار ایشان نکاتی بود که ممکن است برای کاربران سایت و فعالین وب و علاقمندان به فروش جالب باشد و مورد تحلیل و استفاده قرار گیرد ، برخی از این نکات ذیلا" لیست شده است :

1 ـ حدود 30 درصد از کاربران علاقمند به خرید ، راهنمای خرید سایت را می خوانند .
2 ـ درصد بسیار ناچیزی از مشتریان بخش درباره ما را بازدید میکنند.
3 ـ درصد بالایی از خریداران به نظرات درج شده مطلب معرفی قالب و تعداد بازدید اهمیت میدهند .
4 ـ قیمت عنصر با اهمیتی است ولی وقتی مشتری قالبی را بپسندد و منطبق با نیاز خود بداند ، مشروط بر اینکه منصفانه نیز باشد مانعی برای خرید نیست .
5 ـ حدود بیست درصد از خریداران ضمن خرید سفارش تغییراتی بر روی قالب دارند .
6 ـ کمتر از 5 درصد خریداران درخواست پشتیبانی داشته اند .
7 ـ 98 درصد قالبهای فروخته شده هماکنون بر روی سایتهای فعال در حال استفاده است .
8 ـ هیچ تخفیف مناسبتی ( تخفیفهایی که مثلا به مناسبت اعیاد اعلام شده بود ) مورد استقبال واقع نشده است و حتی کاربرانی که در این ایام تماس گرفته اند روزهای بعد خرید کرده اند .
9 ـ علیرقم تاکید در راهنمای خرید 98 درصد خریداران بدون هرگونه هماهنگی قبلی اقدام به واریز وجه قالب می نمایند .
10 ـ عموما" کاربرانی که بیش از سه سوال میپرسند هیچگاه خرید نمی کنند!
11 ـ اغلب خریدها چند روز ابتدا و انتهای ماه و ایام واریز یارانه ها!! صورت میگیرد .
12 ـ اغلب خریدها ما بین ساعات 17 الی 20 انجام میشود .
* ـ اغلب خریدها ایام ابتدای هفته بوده است .
14 ـ کاربران استفاده از ایمیل را برای طرح سوالات به گفتگوی آنلاین ترجیح میدهند .
15 ـ کاربران استفاده از پیامک و تماس تلفنی را نسبت به ارتباط از طریق ایمیل و گفتگوی آنلاین ترجیح میدهند .
16 ـ در ارتباط و خرید 99 درصد کاربران بدون هرگونه مشکلی از نام واقعی خود استفاده کرده و آدرس سایت خود را درج میکنند .
17 ـ حدود 90 درصد خریداران در اولین اقدام پس از نصب قالب ، کپی رایت قالب را تغییر داده و یا حذف میکنند!
18 ـ طبق تماسهایی که صورت میگیرد یکی از مهمترین نیازهای کاربران دیتالایف و تی دیتالایف ماژول و پلاگینهای اختصاصی و کاربردی است که متاسفانه در این زمینه تاکنون اقدام مناسبی صورت نگرفته و قادر به معرفی هیچ برنامه نویسی نیز  به آنها نبوده ایم .
....

ممکن است مواردی نیز فراموش شده باشد که به تدریج به همین مطلب اضافه خواهد شد .



نظرات این مطلب :

  1. User Avatar
    میهمان
    عطا   در تاریخ : 12 بهمن 1392 16:27
    0
    آمار خوبی بود ... :)
    واقعآ خسته نباشید میگم براتون .../
    گزینه 18 یکم چیز شدم dash_mini good_mini
  2. User Avatar
    عضو سایت
    fariborz   در تاریخ : 13 بهمن 1392 23:59
    0
    سلام بسیار عالی بود، درضمن من خیلی بیشتر از سه تا سوال پرسیدم ولی با این حال قالبو خریدم biggrin_mini2
  3. User Avatar
    پشتیبانی
    ParsDLE   در تاریخ : 14 بهمن 1392 00:54
    0
    نقل قول کردن : fariborz
    سلام بسیار عالی بود، درضمن من خیلی بیشتر از سه تا سوال پرسیدم ولی با این حال قالبو خریدم biggrin_mini2

    smile بله ، و تشکر از خرید شما rose_mini
  4. User Avatar
    میهمان
    mahdi   در تاریخ : 14 بهمن 1392 10:29
    0
    تحليل بسيار جالبي بود wink
  5. User Avatar
    عضو سایت
    mzderakhshan   در تاریخ : 20 بهمن 1392 03:09
    0
    سلام
    شما گام در مسیر خوبی گذاشتید
    بهترین راه پیشرفت بررسی فیدبک مشتریان هست
    مورد 18 رو واقعا باید یک فکری براش کرد مخصوصا توی تی دیتالایف وگرنه ...
  6. User Avatar
    پشتیبانی
    ParsDLE   در تاریخ : 22 بهمن 1392 19:01
    0
    نقل قول کردن : mzderakhshan
    سلام
    شما گام در مسیر خوبی گذاشتید
    بهترین راه پیشرفت بررسی فیدبک مشتریان هست
    مورد 18 رو واقعا باید یک فکری براش کرد مخصوصا توی تی دیتالایف وگرنه ...

    با تشکر از ابراز لطف و اظهار نظر شما ، انشاالله مورد 18 هم به همت دوستان حل میشه

نظر یا سوال خود را در مورد این مطلب ثبت کنید :

نام شما :*
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • angel_minibeee_minibiggrin_mini2blum_miniblush_minibo_minibomb_mini
    boredom_minibuckchok_miniclapping_minicrazy_minidance_minidance-2
    dash_minideddiablo_minidirol_minidrink_minienvelopefool_mini2
    good_minigoofgreeting_minihearspeakseekiss_minikoo-koolaugh_mini2
    mad_minimail1_minimamba_miniman_in_love_minimusic_mini2new_russian_miniok_mini
    rofl_minirose_minirunnerscratch_one-s_head_minishout_minismile_minisnore
    unknw_minivavawacko_mini2wink_miniyahoo_miniwinkwinked
    smileambelayfeelfellowlaughinglol
    lovenorecourserequestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود