۳۰% تخفیف ـ آخر سال     کد تخفیف: راهنمای استفاده

معرفی مدل کسب درآمد از ماژول نویسی

ParsDLE
0
  • 43
معرفی مدل کسب درآمد از ماژول نویسی

اخیرا طی گشت و گذار در وب سایتهای پشتیبان روسی دیتالایف به مدل جالبی از کسب درآمد با ماژول نویسی برای دیتالایف برخوردم که ذکر آن ممکن است برای دوستان مفید باشد.

البته این مدل یک روش فراگیر بوده و در انواع مختلفی از سیستمهای دیگر نیز انجام می‌شود که اینبار نمونه اجرا شده آن برای دیتالایف نظرم را جلب کرد.

این وب سایت :: لینک :: بصورت مستقل یک ماژول پایه با عنوان billing را ارائه کرده است که هسته اصلی و پایه رایگان بوده و حتی بر روی گیت هاب نیز منتشر شده و کارکرد اصلی آن پرداخت آنلاین برای وب سایت دیتالایفی است.

1.پلاگین هایی برای این ماژول ارائه شده که کارکردهای بیشتری را می‌توانند به ماژول اضافه کنند و برخی از این پلاگین ها نیز رایگان بوده و مابقی باید خریداری شوند.
پلاگین هایی مانند خرید محتوای قفل شده پس از پرداخت، کمک مالی به سایت، عضویت در گروه ( vip )، نوعی دانلود به ازاء پرداخت و ...

2.همچنین بخش دیگری نیز با عنوان سیستمهای پرداخت ( یا همان بانکها و سامانه ها ) وجود دارد که میتوان برخی از بانکها و سامانه های معروف را به رایگان و مابقی با خریداری به ماژول اصلی اضافه کرد ( مثلا بانک ملت رایگان و بانک قوامین با هزینه اضافه می‌شود ).

3.قسمت دیگری نیز که البته رایگان است با عنوان ابزارک ها وجود دارد که خروجی های فهرست پرداختهای کاربر و اعتبار فعلی کاربر را نمایش می‌دهد.

امیدواریم معرفی این نمونه بتواند ایده‌ای برای کسب درآمد از ماژول نویسی دیتالایف برای دوستان ایجاد کند.

در صورت اجرای چنین ایده‌هایی برای دیتالایف، پارس دیتالایف آمادگی همکاری و معرفی آن را دارد

موفق باشید
سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین