بهترین هاست برای دیتالایف

ParsDLE
1
  • 45

بهترین هاست دیتالایف


بهترین هاست دیتالایف یکی از سوالات پرتکرار کاربران دیتالایف است، هاست دیتالایف یکی از ملزومات زیربنایی راه اندازی وب سایت با دیتالایف است که با توجه به نقش ویژه هاست مناسب در عملکرد و سئو سایت، انتخاب صحیح آن بسیار حائز اهمیت است.

لذا در این مطلب چند هاست مناسب برای دیتالایف را معرفی کرده‌ایم، یادآوری می‌کنیم شرکت های هاستینگ زیر بر اساس تجربه و دارا بودن ویژگی های مناسب از قبیل شاخصه های فنی، امنیتی، پشتیبانی و ... معرفی شده اند:


نت افراز
شرکت نت افراز یکی از شرکت های با سابقه ایرانی در خدمات هاستینگ است. این شرکت دارای پشتیبانی مناسبی بوده و پلن های با کیفیت و دارای امنیت خوبی ارائه می‌کند. نت افراز با توجه به حسن شهرت مناسبی که در طی سالهای فعالیت خود کسب کرده، این روزها همواره یکی از گزینه های اول انتخاب هاست مناسب در تمام بررسی های انجام شده برای انتخاب هاستینگ های ایرانی است.

نت افراز و دیتالایف:
هاست لینوکس نت افراز تمامی مشخصات لازم برای دیتالایف را بخوبی پوشش می‌دهد و با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مناسب، پایداری، سرعت و امنیت مطلوبی تجربه خواهید کرد.
یادآوری مهم: توصیه می‌شود فقط پلنهای هاست ایران را برای دیتالایف تهیه کنید.

خرید هاست از نت افراز

  کد تخفیف ۱۲ درصدی: UC712AOX  



سابین سرورAD

سابین سرور، یکی از اولین ارائه کننده های هاست مخصوص دیتالایف با ۱۳ سال سابقه تخصصی در زمینه میزبانی وب و ۱۳ هزار مشتری فعال با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته میباشد.

در حال حاضر انواع سرویس های میزبانی وب لینوکس با بالاترین سطح کیفی از برترین دیتاسنتر های ایران و همچنین دیتاسنتر هتزنر آلمان توسط سابین سرور ارائه می شود. هاست لینوکس ایران سابین سرور تمامی پیشنیاز ها و مشخصات لازم برای دیتالایف را دارا بوده و به جهت استفاده از سخت افزارهای قدرتمند و بروز و همچنین آخرین نسخه های نرم افزاری دارای پایداری ۹۹.۹ درصدی ، سرعت دسترسی بالا و امنیت قابل توجه می باشد.

امکانات هاست لینوکس ایران:
میزبانی در برترین دیتاسنتر ایرانی
کنترل پنل سی پنل ( محبوب ترین کنترل پنل سطح جهان)
دیسک های NVME پرسرعت
وبسرور قدرتمند لایت اسپید
ارائه گواهی SSL رایگان
بازگشت وجه 7 روزه
دامنه IR رایگان در خرید یکساله
پشتیبانی 24 ساعته

  کد تخفیف ۲۰ درصدی: datalife20  

سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    عضو سایت
    • hossein09
    • ( 12 خرداد 1401 )
    • 5
    به شخصه پس از چندسال فکر نمیکردم از نظر هاستینگ برای وبسایتم چندین بار جابجایی انجام بدم!
    اما متاسفانه اگر از قبل مشاوره خوبی نداشته باشی همیشه باید درحال جابجایی باشید، توی سطح کشور هاستیگ های زیادی هست و خب بین این ها پشتیبانی خیلی مهمه، مخصوصا پشتیبانی در ساعات حساس یا مثلا نصف شب و اینکه دانش فنیشون!
    ممنون بابت معرفیتون دوست عزیزم
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین