۲۵% تخفیف  ( آخر هفته )   کد تخفیف: راهنمای استفاده

کمی درباره anetwork و کسب درآمد با تبلیغات

ParsDLE
2
  • 116

anetwork

چند سال قبل تر وقتی صحبت از اینترنت و سایت که می شد یک موضوع پیچیده علمی و فناوری بنظر می رسید از جنس فرستادن موشک به هوا! و تصور چنین در هم آمیختگی اینترنت با روزمره مردم غیر قابل تصور بود.

اما هماکنون اینترنت جزئی لاینفک از زندگی اکثریت مردم شده است و همانطوریکه زندگی بدون برق را نمیتوان تحمل کرد بعید می رسد دیگر بتوان دنیای بدون اینترنت را هم تحمل کرد ، به طبع آن سایتهای اینترنتی هم از نظر تعداد و کیفیت و محتوی رشد بسیار سریع و قدرتمندی داشته اند و بخش گسترده ای از نیازهای این بخش نیز بصورت بومی و در داخل کشور قابل دسترسی است.
امروزه سایتهای اینترنتی فقط ابزاری برای ارگانها و ادارات دولتی و شرکتها و ... نیست و بصورت جدی و واقعی و ملموس کسب و کارهای بسیار موفق اینترنتی را شاهد بوده ایم ، بنحوی که گاهی در مواردی مانند سایت دیجی کالا از کسب و کارهای فیزیکی معمول هم سبقت گرفته اند.

کسب درآمد اینترنتی در موضوعات مختلف بسیاری از قبیل فروشگاه اینترنتی ، ارائه خدمات ، سایتهای حراج و واسطه ، سیستم های واسط مالی و ... طبقه بندی شده است و یکی از مهمترین و بارزترین نوع کسب درآمد مالکین وب سایتها "تبلیغات در سایت" است که آنهم دارای انواع مختلفی مانند آگهی بنری ، مطلب تبلیغاتی و ... است.

در این بین تبلیغات بنری جایگاه ویژه ای در وب سایتها داشته و سهم عمده ای از درآمد سایتهای خصوصا" ایرانی را تشکیل می دهد ، معمولا" روال کار هم اینگونه است که سایت مورد نظر می بایست دارای تعداد بازدید کننده قابل توجهی بوده و بر اساس رنک گوگل و الکسا دارای رتبه بالایی باشد تا شرکتها و مجموعه هایی که به دنبال جذب بازدید کننده از سایت خود هستند مکانی از موقعیتهای تبلیغاتی سایت را در واقع اجاره کننده تا بنر تبلیغاتی آنها برای مدتی مشخص در سایت قرار گیرد و بابت آن هزینه پرداخت کنند.
در این خصوص شرکتهای متعددی هم بعنوان واسط ایجاد شده اند و در واقع بعنوان نماینده سایت بزرگ و پر بازدید عمل میکنند و با بازاریابی جذب تبلیغات برای آنها درصدی از هزینه را بابت خدمات خود دریافت می کنند.

مجموعه anetwork اما بنحوی متفاوت همین خدمت را ارائه میکند ، بدینگونه که بصورت دو طرفه نماینده و واسطی بین تبلیغ دهندگان و نمایش دهندگان تبلیغ است و با جذب وب سایتهای هدف که امکانات و توان بالقوه ای برای نمایش مفید تبلیغات دارند ، تبلیغ دهندگان را نیز جذب کرده و اینبار به جای اشغال دائمی قسمتی از وب سایت هدف فقط برای یک تبلیغ ، در آن مکان بصورت چرخشی تعداد بیشتری از آگهی بنری را در معرض نمایش می گذارد و با هر بازدید از سایت و رفرش تبلیغ دیگری در همان مکان جای میگیرد و با توجه به اینکه هزینه تبلیغات هم بصورت هدفمند و بر اساس تعداد کلیک بر روی آن بنر محاسبه می شود در نتیجه ضمن استفاده بهینه از مکان ، هزینه تبلیغات منصفانه تری هم برای تبلیغ دهندگان ایجاد میکند.

این مطلب علاوه بر رویکرد حمایتی که از ای نتورک دارد در واقع اطلاع رسانی برای دوستان و کاربران پارس دیتالایف هم بشمار می رود تا اگر وب سایت نوپایی دارند که می خواهند برای جبران بخشی از هزینه های آن یا معرفی سایت خود از تبلیغات استفاده کنند با ای نتورک و خدمات آن آشنا شده و از امکانات این مجموعه بهره مند شوند.
سوال یا نظری در خصوص این مطلب دارید؟
برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    میهمان
    • محمد حسینی
    • ( 19 شهریور 1395 )
    • 0
    ای نتورک سایت بسیار خوبی هست ولی سایت *** هم با اینکه زیاد نمیشه که اومده ولی داره خوب کار می کنه البته از نظر تبلیغاتی یکمی ضعیف عمل کرده ولی کار سیستمش عالی هست .
    این سایت رو هم برای خواننده هاتون معرفی کنین
    ***.ir
    1. User Avatar
      مدیر سایت
      • verified userSHAHAB
      • ( 19 شهریور 1395 )
      • 0
      با عذرخواهی از شما دوست عزیز ـ تبلیغات
      هر كس كه بتواند با امكانات محدود پیرامونش را دلپذیر سازد، یك فرد موفق محسوب می‌شود.
پاسخگو هستیم
پشتیبانی آنلاین